کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین دوگانه پی 9 به طور رسمی در تبلیغات هواوی ظاهر شد

هواوی پی ۹ پرچمدار امسال این شرکت موفق چینی است که تا چند روز دیگر به طور رسمی در مراسمی در شهر لندن معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویر و شایعات مختلفی از امکانات و قابلیت‌های این گوشی منتشر شده‌اند. هواوی به تازگی تصویری تبلیغاتی برای مراسم ۱۸ فروردین خود منتشر کرده که در آن به وضوح به دوربین دوگانه‌ی پی ۹ اشاره کرده‌ است.


دوربین دوگانه پی 9 به طور رسمی در تبلیغات هواوی ظاهر شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛هواوی پی ۹ تا چند روز دیگر در مراسمی در شهر لندن به همراه پی ۹ لایت و پی ۹ مکس معرفی خواهد شد. تا کنون اطلاعات مختلفی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر شده و یکی از احتمالات قوی که در شایعات به آن پرداخته شده بود، استفاده از دوربین دوگانه در این گوشی است. می‌توان گفت هواوی با انتشار تصویری تبلیغاتی برای مراسم ۶ آوریل، به طور رسمی استفاده از این نوع دوربین را برای پی ۹ تایید کرده است.

همان طور که در تصویر منتشر شده مشخص است، هواوی به طور صریح استفاده از دوربین دوگانه را برای پی ۹ تایید کرده است. استفاده از تصویر دو لنز دوربین در کاراکترهای P و 9 به زیبایی این مساله را نشان می‌دهد. در روزهای آتی تصاویر تبلیغاتی بیشتری منتشر خواهد شد و بعید نیست که در یک ویدئوی تبلیغاتی قبل از مراسم، هواوی به طور رسمی این قابلیت را تشریح کند.

طبق اخبار منتشر شده‌ی قبلی توسط OppoMart، صفحه نمایش هواوی پی ۹ ابعاد ۵.۲ اینچی با روزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد داشت. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت گزارش شده و البته خبری در مورد قابل افزایش بودن آن در دست نیست. حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی نیز به همراه پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۹۵۰ با معماری ۶۴ بیتی برای پی ۹ در نظر گرفته شده است. باتری هواوی پی ۹، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از لحاظ نرم‌افزاری نیز سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری EMUI هواوی بر روی این دستگاه عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31007 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/28 تعداد مشاهده: 1518
سافت گذر